Fysiotherapie Capelle aan den IJssel

Bent u op zoek naar goede fysiotherapie in Capelle aan den IJssel? Dan bent u bij PhysioCare aan het juiste adres. U kunt bij PhysioCare Capelle aan den IJssel terecht voor verschillende behandelingen als revalidatie na operaties, knieklachten, rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachtenarmklachten, gewrichtspijnen en nog veel meer. U krijgt duidelijk uitleg over waarom u nou voelt wat u voelt. Ook vertellen we u wat u er zelf aan kan doen om zo snel mogelijk van uw klachten af te komen. Bij PhysioCare Capelle aan den IJssel kunt u ook terecht voor speciale behandelmethodes zoals bijvoorbeeld bindweefselmassages en Dry Needling. Door deze behandeling verdwijnen spierknopen uit uw spieren. U zult weer snel kunnen bewegen zonder pijn.

Locatie fysiotherapie Capelle aan den IJssel

Onze fysiotherapie praktijk in Capelle aan den IJssel is gevestigd aan de Kompasstraat 38. De praktijk zit niet in een sportcomplex dus hoef je jezelf niet ongemakkelijk te voelen. De praktijk bestaat uit twee behandelkamers en een trainingsruimte waar we altijd 1 op 1 trainen met de mensen. De praktijk ligt vlakbij voetbalvereniging CKC, een vereniging waar we wekelijks mee samenwerken. De behandelkamer in Capelle aan den IJssel is ruim opgezet en er heerst een ontspannen sfeer. Wij hebben onze eigen trainingsruimte om onze patiënten optimaal te kunnen laten revalideren, blessurevrij te houden of te instrueren hoe bepaalde oefeningen uit te voeren.

Naast fysiotherapie Capelle aan den IJssel biedt PhysioCare ook fysiotherapie in Den Haag en fysiotherapie in Rotterdam.

PhysioCare
Capelle aan den IJsel